En
pouco máis dunha década , os cockpits de navíos mercantes, revocos e
balsas para plataformas de petróleo pode comezar a sentir unha
transformación dramática, o resultado da súa aplicación en cockpits dos
máis recentes avances tecnolóxicos , especialmente en ordenadores e electrónica.
O
Centro Técnico de Investigación de Finlandia ( VTT ) , Universidade
Aalto no mesmo país, e empresa multinacional Rolls Royce traballaron
xuntos nun redesign ambicioso dos principais sistemas para cockpits nos
tipos anteriores de buques e outros como el. Os primeiros resultados prácticos se pode ver en funcionamento en 2025.
Entre as innovacións, as terminais intelixentes serán medida en base a que se sente diante deles. A
xanela da ponte pode actuar como head -up display , mostrando non só
información, pero tamén as rutas de navegación e outro barco. A
tecnoloxía de realidade aumentada vai permitir que a tripulación para
supervisar os obstáculos que doutra forma permanecen escurecidas pola
distancia , tempo ou outras causas. Isto será moi útil na navegación á noite. Analyzer xeo do mar indican se o percorrido planeado en condicións de xeo é seguro e economicamente viable. Cando
está escuro aí fóra , a xanela debería amosar imaxes sobrepostas
directamente na cámara térmica fóra do mundo , permitindo que os
funcionarios ponte manter a vixilancia do mar.
El mesmo comezou a traballar tamén na estandarización do mando a distancia para certos tipos de transporte. De feito, en termos de tecnoloxía, que operan en un barco de carga por control remoto e é unha posibilidade real. Con todo, antes de ser liberados para o mar totalmente desprovisto de barcos da tripulación, será necesario un amplo apoio público. VTT, Rolls Royce ea Universidade de Tampere, en Finlandia están a estudar os usos ambiciosos de navíos remotos. O proxecto rematará en 2015.
No hay comentarios:
Publicar un comentario