O neurobiólogo Margaret Livingstone e os seus colegas mostraron tres monos rhesus ( Macaco mulatta ) en laboratorio para asociar os números de 0 a 9 e 15 cartas con valores de 0 a 25. Cando dada a elección entre dous símbolos , monos escoller , sen dúbida , a maior recompensa para o maior, máis gotas de zume de mazá , laranxa refrixerante ou auga. Número de pingas correspondente ao valor seleccionado. Para probar os monos foron capaces de engadir estes valores , os investigadores lles permitiu escoller entre unha suma e un único símbolo no canto de dous símbolos individuais. Catro meses despois, os monos aprenderan a engadir os dous símbolos e comparar o resultado cun terceiro. Eles sabían que , se a suma era maior cantidade.Agregar bloques
Para
garantir que os monos non tiña memorizado todas as combinacións
posíbeis de símbolos , os investigadores ensinaron un novo conxunto de
símbolos (como bloques de Tetris ), no canto de letras e números. Non había ningún problema. Os monos realizados os mesmos cálculos e confirmou a súa capacidade de facer operacións básicas. Si,
o equipo de Livingstone entender que os monos non conseguir todas as
veces , porque, por algunha razón, tenden a subestimar a cantidade en
comparación con un único símbolo , cando os dous están preto do valor
(por exemplo, 13 nunha suma de 8 e 6).Eses pequenos erros monos nos pode dicir moito sobre como o cerebro dos mamíferos funciona con números , o que podería botar luz sobre discalculia , dificultade humana aprendizaxe da matemática.
No hay comentarios:
Publicar un comentario